MOB-versie | Naar grote versie



GEEN MAIL ONTVANGEN?

Sommige e-mailproviders oordelen op willekeurige momenten opeens dat de server waarop onze websites staan, spam verstuurt. Dan blokkeren ze alle mail van onze server. Je krijgt dan de mailtjes niet meer of vindt ze in de spam-map. 

Ook mailtjes met aangevraagde nieuwe wachtwoorden e.d. kunnen jou dan niet bereiken. 

 

Als je deelnemer bent bij meerdere Beter-websites, komt de mail van de ene website misschien wél aan en van een andere niet. 

 

Mogelijke oplossing:

 

Je hoeft de test niet te missen:

  • In de mailtjes zelf staat geen test, maar slechts een linkje naar de website. Je kunt ook zelf op de website inloggen of een ouder mailtje gebruiken en dan naar de dag van vandaag bladeren (met de pijltjes bij de datum boven de test).

 

Gebruik je de app?
  • Als gebruiker van de app kun je de dagelijkse mail uitschakelen en app-notificaties inschakelen. Kijk in het menu van de app (bovenhoek kalenderscherm), Instellingen, Berichten.

Hopelijk ben je met deze tips geholpen. Uiteraard hopen we dat je mailprovider snel inziet dat onze mailtjes geen spam zijn, zodat alles weer gladjes verloopt.




Dit is een muismat van Beter Rekenen:

Een vermenigvuldigtabel tot 20 x 20 (meer info? klik hier)
Een vermenigvuldigtabel tot 20 x 20.

Een spiekbrief onder je muis bestellen?
Kies uit acht modellen.






Martin van Toll Producties